Jak reklamovat & Reklamační řád
Nakupujte na iPhoneLabu bez rizika a starostí.
Vrácení do 14 dní
Nákup jste si rozmysleli? Nevadí! Pokud se rozhodnete, můžete zboží bez udání důvodu vrátit.
- Použijte asistenta níže:
- Dostanete email s instrukcemi jak bezplatně telefon zaslat zpět na náš sklad (popřípadě prodejnu v Ostravě)
Výměna zboží do 31 dní
Zakoupený produkt se netrefil do vkusu a chtěli by jste radši jiný? U nás můžete bez starostí vyměnit zakoupené zboží za jiné!
- Použijte asistenta níže:
- Dostanete email s instrukcemi jak telefon vyměnit za jiný model, barvu nebo kapacitu.
Reklamace:
Přes veškerou snahu a kontrolu se občas něco přeci jen pokazí. Ale nebojte, na všechny námi prodávané Apple iPhone máte odpovědnost za vady v délce 12 měsíců. Na ostatní nové zboží, včetně nových telefonů a veškeré příslušenství je odpovědnost z vad 24 měsíců od data prodeje. Abychom Vám úspěšně vyřešili reklamaci, je potřeba, aby byly splněny podmínky:
- zboží musí být odesláno nejpozději v době, kdy se na produkt nebo službu vztahuje záruka nebo lhůta odpovědnosti za vady, zároveň musí prodejci oznámit odeslání elektronicky (mailem, nebo v reklamačním asistentu RETINO)
- součástí reklamovaného zboží musí být veškeré příslušenství zejména nabíjecí adaptér a nabíjecí kabel, případně dárky dodané spolu se zbožím
- zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno a nehrozí poškození při přepravě pokud chcete reklamovat iPhone, ten musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení
- doporučujeme do balíku dát také vytištěný reklamační protokol RETINO, který Vám pošleme mailem, pomůže to urychlit celý proces
- zboží NESMÍ být poškozeno, viz Reklamační řád článek , pokud je při kontrole prodejcem zjištěno jakékoliv poškození (mechanické, elektrické, tekutinou, nebo instalací neověřeného software nebo aplikací), je prodejce oprávněn navrhnout reklamujícímu cenu opravy a přijmout zboží jako placenou zakázku. Pokud reklamující nesouhlasí, bude mu vráceno zboží ve stavu, v jakém bylo přijato na reklamaci. Zboží bude odesláno zpět zákazníkovi nejpozději do 30 dní, od přijetí prodejcem
- reklamující bere na vědomí, že pokud bude chtít uplatnit reklamaci na vadu u produktu, který je jakkoliv poškozen (například mechanicky poškozený displej), musí nejdříve prodejce vyměnit nezbytné části výrobku formou placené opravy. Cenový návrh, nezbytné části pro opravu poškození zákazníkem, formu úhrady a celkové náklady a další náležitosti může závazně reklamující a prodejce odsouhlasit v mailové komunikaci nebo v reklamačním asistentu RETINO.
Vrácení do 14 dní bez udání důvodu:
Nákup jste si rozmysleli? Nevadí! Pokud se rozhodnete, můžete zboží bez udání důvodu vrátit. Vrácení se řídí mimo jiné také podmínkami, viz níže:
- platí pro fyzické osoby nepodnikatele
- Zboží bylo zakoupeno nebo objednáno na našem E-shopu
- zboží musí být odesláno nejpozději do 14 dní od převzetí zboží a zároveň nejpozději do 5 kalendářních dní od podání žádosti
- vrácené zboží musí být ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno, nerozbalené a nepoužité. V opačném případě jsme nuceni účtovat poplatek dle zákona za jeho uvedení do původního stavu
- zboží NESMÍ být poškozeno, v případě, že bude zjištěno poškození, jakákoliv neodborná manipulace nebo úprava produktu, je prodávající oprávněn naúčtovat kupujícímu veškeré náklady spojené s uvedením zařízení nebo produktu do stavu, v jakem byl prodán
- Veškeré dárky a příslušenství dodané spolu se zbožím musí být vráceny společně s produktem, který chcete vyměnit
- zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno a nehrozí poškození při přepravě
- pokud chcete vyměnit iPhone, ten musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení
- doporučujeme do balíku dát také schválenou žádost o výměnu zboží RETINO, kterou vám pošleme mailem, pomůže to urychlit celý proces
Výměna zboží do 31 dní:
Zakoupený produkt se netrefil do vkusu a chtěli by jste radši jiný? U nás můžete bez starostí vyměnit zakoupené zboží za jiné! Je potřeba splnit mimo jiné podmínky níže:
- Jedná se o službu nad rámec povinností prodávajícího, o schválení nebo zamítnutí tedy vždy rozhoduje výhradně prodejce, který se, mimo jiné, dále řídí dalšími body tohoto seznamu
- zboží musí být odesláno nejpozději do 31 dní od převzetí zboží a zároveň nejpozději do 5 kalendářních dní od podání žádosti písemně, mailem nebo v RETINU a zároveň schválení žádosti z naší strany
- zboží, které chcete vyměnit, musí být ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno, nerozbalené a nepoužité. V opačném případě jsme nuceni účtovat poplatek dle zákona za jeho uvedení do původního stavu
- Veškeré dárky a příslušenství dodané spolu se zbožím musí být vráceny společně s produktem, který chcete vyměnit
- zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno a nehrozí poškození při přepravě
- pokud chcete vyměnit iPhone, ten musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení
- doporučujeme do balíku dát také schválenou žádost o výměnu zboží RETINO, kterou vám pošleme mailem, pomůže to urychlit celý proces
- vyměnit lze zboží pouze za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě s doplatkem, nelze měnit za produkt s nižší hodnotou
- výměna je jednorázová a váže se vždy na konkrétní produkt z objednávky, tozn. na danou fakturu lze uplatnit výměnu zboží pouze jednou a to na všechny položky z faktury
- výměnou nevzniká nárok na prodloužení původní lhůty pro odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě
- Uplatnit výměnu lze pouze u prvníh produkut, který byl zakoupen, ne na již vyměněný kus
Pokud chcete reklamovat produkt zakoupený na našem eshopu bez reklamačního asistenta, vyplňte prosím reklamační protokol (ke stažení ZDE) a zašlete nám ho v elektronické podobě na mail info@iphonelab.cz
Tento reklamační řád se řídí VOP.