Výměna zboží
Zakoupený produkt se netrefil do vkusu a chtěli by jste radši jiný?
U nás můžete bez starostí vyměnit zakoupené zboží za jiné! Je potřeba splnit mimo jiné podmínky níže:
- jedná se o službu nad rámec povinností prodávajícího, o schválení nebo zamítnutí tedy vždy rozhoduje výhradně prodejce, který se, mimo jiné, dále řídí dalšími body tohoto seznamu
- zboží musí být odesláno nejpozději do 31 dní od převzetí zboží a zároveň nejpozději do 5 kalendářních dní od podání žádosti písemně, mailem nebo v RETINU a zároveň schválení žádosti z naší strany
- zboží, které chcete vyměnit, musí být ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno, nerozbalené a nepoužité. V opačném případě jsme nuceni účtovat poplatek dle zákona za jeho uvedení do původního stavu
- veškeré dárky a příslušenství dodané spolu se zbožím musí být vráceny společně s produktem, který chcete vyměnit
- zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno a nehrozí poškození při přepravě
- pokud chcete vyměnit iPhone, ten musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení
- doporučujeme do balíku dát také schválenou žádost o výměnu zboží RETINO, kterou vám pošleme mailem, pomůže to urychlit celý proces
- vyměnit lze zboží pouze za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě s doplatkem, nelze měnit za produkt s nižší hodnotou
- výměna je jednorázová a váže se vždy na konkrétní produkt z objednávky, tzn. na danou fakturu lze uplatnit výměnu zboží pouze jednou a to na všechny položky z faktury
- výměnou nevzniká nárok na prodloužení původní lhůty pro odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě
- uplatnit výměnu lze pouze u první produkt, který byl zakoupen, ne na již vyměněný kus
Pokud chcete reklamovat produkt zakoupený na našem e-shopu bez reklamačního asistenta, vyplňte prosím reklamační protokol (ke stažení ZDE) a zašlete nám ho v elektronické podobě na mail info@iphonelab.cz